آرشیو مهر ماه 1398

بهترين و جديدترين ارتيكل هاي سئو

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

سئو داخلي On Page SEO چيست ؟

۱۲۵ بازديد

 در حالت كلي سئو را مي توان به دو بخش كلي تقسيم بندي كرد : سئو داخلي و سئو خارجي . سئو داخلي عبارت است از مجموعه فعاليت هايي كه باعث مي شود مخاطبان كالا و خدمات سايت، راحت تر بتوانند با سايت شما ارتباط بر قرار كنند و به نوعي تمام كارهايي كه در داخل سايت انجام مي شود تا سايت را با استانداردهاي گوگل هماهنگ كنيم و در مقابل سئو خارجي سايت وجود دارد كه به فعاليت هاي مربوط به سئو در خارج سايت مانند ساخت بك لينك در سايت هاي ديگر گفته مي شود و يك پروژه سئو موفق تركيبي از اين دو است و هر كدام از اين بخش ها داراي زير مجموعه هاي بسيار فراواني هستند.

روش هاي پيدا كردن بك­ لينك­ براي سئو سايت

۱۰۶ بازديد

فهرست:

  •     بك ­لينك چيست؟
  •     خصوصيات بارز بك ­لينك با ارزش
  •     پيدا كردن بك ­لينك­ هاي سايت
  •     بك ­لينك­ هاي امتحان شده رقبا
  •     ابزار شناسايي بك­ لينك


براي پيدا كردن بك­­ لينك ­هاي سايت كه موضوع مطرح در اين نوشته بوده و امروز به آن خواهيم پرداخت در نگاه اول براي دوستاني كه با معناي بك ­لينك آشنا نيستند، توضيحي مختصر از بك لينك و دلايل وجود و تحليل آن پرداخته و در نهايت با ابزارهايي كه در اين حوزه به صورت رايگان و يا غيررايگان اطلاعات و آماري را در اختيار كاربرانشان قرار مي­دهند، آشنا شده و مختصر آموزشي درمورد استفاده از اين ابزار داده مي­شود، كه با استفاده از ابزار معرفي شده به سادگي مي­توان بك ­لينك ­هاي وارد شده به سايت موردنظر و يا رقيب را پيدا نمود.

عوامل موثر بر سئو

۱۱۹ بازديد

عوامل موثر بر سئو: هر بازاريابي مي‌داند كه محتوا نقش بسزايي در جذب كاربر دارد و يكي از معيارهاي اصلي سئو محتوايي است كه هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو بهينه شده باشد.

جستجو هاي موبايل بيشتر از دسكتاپ است

۹۵ بازديد

جستجو هاي موبايل بيشتر از دسكتاپ است: براي اين كه وب سايتي داشته باشيد كه در نتايج موتور جستجوي گوگل رنكينگ بالاتري داشته باشد، بايد نسخه موبايل كارآمدي داشته باشيد. چرا كه كاربران موبايل بيشتر از دسكتاپ شده است. سال گذشته بيانيه هاي غير رسمي از چندين كارمند گوگل انتشار يافت كه بيان كرده بودند، ميزان عبارات جستجو شده با موبايل براي بعضي عبارات از ميزان جستجو بروي دسكتاپ ها بيشتر شده است.

بازاريابي موتور هاي جستجو SEM چيست؟

۱۰۳ بازديد

بازاريابي موتور هاي جستجو SEM چيست؟   فهرست:
    هدف اصلي از بازاريابي موتورهاي جستجو چيست؟
    چرا بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو مهم هست؟
    تكنيك هاي بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو
    بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو (سئو سايت)
    چرا سئو كردن سايت ها مهم هست؟
    PSA چيست؟
    طرز كار سيستم تبليغاتي پرداخت به ازاي كليك (PPC) به چه نحوي است؟
    چه زماني از تبليغات PPC استفاده كنيم؟