جستجو هاي موبايل بيشتر از دسكتاپ است

بهترين و جديدترين ارتيكل هاي سئو

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

جستجو هاي موبايل بيشتر از دسكتاپ است

۹۵ بازديد

جستجو هاي موبايل بيشتر از دسكتاپ است: براي اين كه وب سايتي داشته باشيد كه در نتايج موتور جستجوي گوگل رنكينگ بالاتري داشته باشد، بايد نسخه موبايل كارآمدي داشته باشيد. چرا كه كاربران موبايل بيشتر از دسكتاپ شده است. سال گذشته بيانيه هاي غير رسمي از چندين كارمند گوگل انتشار يافت كه بيان كرده بودند، ميزان عبارات جستجو شده با موبايل براي بعضي عبارات از ميزان جستجو بروي دسكتاپ ها بيشتر شده است.

هم اكنون جستجوهاي گوگلي كه بوسيله موبايل انجام مي شود در ده كشور شامل آمريكا و ژاپن بيشتر از جستجوها بروي كامپيوترهاي شخصي شده است.” هرچند جزييات بيشتري درباره اينكه در ديگر كشورها نسبت جستجوهاي موبايلي و دسكتاپ به چه ميزان تغييرات داشته و با چه نسبتي در حال رشد است را در اختيار ما قرار داده نشد.

گوگل بيان كرده بود كه تعريف جستجوهاي موبايلي شامل جستجوهاي بروي مرورگرهاي موبايل و همچنين جستجوهايي كه از طريق اپليكشن موبايل جستجوي گوگل مي شود. كه تا كنون اين شركت سهم هريك ازين ورودي ها را به طور مشخص بيان نكرده است.

گوگل ٬ تبلت ها را جزو دسته بندي دسكتاپ ها قرار مي دهد و در نتيجه وقتي صحبت از موبايل ها مي شود منظور فقط گوشي هاي هوشمند است و نه دستگاه هاي ديگر.

شركت Comscore قبل تر يك گزارش درباره حجم جستجوهاي دسكتاپ ها و تبلت ها و موبايل هاي هوشمند در آمريكا منتشر كرد. اين شركت گفته بود در چهارماهه آخر سال ميلادي ۲۰۱۴ جستجوهاي موبايل (تبلت ها و گوشي هاي هوشمند) حدودا ۲۹ درصد كل جستجوها را شامل مي شود٬ كه اين رقم براي كل جستجوها در تمام اينترنت اندازه گيري شده است.

چيزي كه حالا گوگل بيان كرده است با نتايجي كه شركت comScore گفته بود تناقضي را نشان مي دهد و مي توان نتيجه بگيريم كه اطلاعات شركت comScore صحيح نمي باشد و يا رشد جستجو بروي موبايل ها خيلي با سرعت بيشتري نسبت به آنچه پيش بيني شده بود در حال رشد است يا تركيبي ازين توضيحات مي تواند در كل صحيح باشد.من از شركت گوگل درخواست كردم كه بروي داده هاي شركت comScore نظري بدهد كه آنها اين درخواست من را ناديده گرفتند.

اين داده ها و اطلاعات جديد در ابزارهاي مختلفي مانند AdWords جديد و Google Display Network و رونمايي هاي آپديت هاي جديد در حال انتشار است. گيني ماروين در مقاله اي با جزييات بيشتري در اين رابطه بحث كرده است و درباره اخبار جديدي از تغييرات گوگل در رابطه با قالب جديد تبليغات گوگل و ابزارهاي اتوماتيك جديد در جستجوها و همچنين در نمايش تبليغات و ابزارهاي جديد اندازه گيري و قابليت هاي رتبه بندي كه بروي ميزان نمايش هاي آنلاين و همچنين اندازه گيري هاي آفلاين تاكيد مي كند. در بخش آموزش سئو وب سايت هانت مي‌توانيد بيشتر در مورد اين حوزه اطلاعات كسب كنيد.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.